Sonntag, 30. Oktober 2011

Save the seals

Hallo Ihr Lieben,

der 2. Bryan Adams Song bei Scrap it with a Song ist "Everything I do". Das Lied kennt glaube ich jeder. Ich habe mich für die Zeile "don't tell me it's not worth fightin' for" entschieden. Mit dem Foto fielen mir gleich die Diskussionen über den Sinn von sozialem Einsatz. Ich finde ja er macht Sinn, aber es scheint als wäre ich damit in der Minderheit, irgendwie traurig!

the 2nd Bryan Adams song from Scrap it with a song is "Everything I do". I chose the line "
don't tell me it's not worth fightin' for". In combination with the photo I think about my discussions about the sense of social work. I think it makes sense, but it seems that I'm in minority with my opinion, sad!



Viele Grüße
Silvia

Kommentare:

Carla hat gesagt…

Wow -- very touching layout!! Thanks for sharing it & for playing along with us at Scrap it With a Song!

Dana Tatar {datatar} hat gesagt…

Pwoerful layout! I totally agree with your message. Thanks for playing along at Scrap it with a Song!