Dienstag, 26. Juni 2012

Berlin

Hallo Ihr Lieben,

heute zeige ich Euch meinen Beitrag zur Scrap it with a Song - Challenge. Der Song ist My Wish von Rascal Flatts und ich habe Teile aus dem Text für mein Journaling genommen.


Die Bilder sind schon etwas älter von 2005 nämlich. Da war gerade der erste Teil meiner Prüfungen rum und ich war sooo müde. Das ganze  Wochenende und den darauf folgenden Montag habe ich nur im Bett gelegen. Zum Glück sind wir am Dienstag (Nikolaustag) nach Berlin geflogen, sonst würde ich vielleicht noch immer im Bett liegen.

Here ist my Layout for Scrap it with a Song. The Song is Rascal Flatts' My Wish. I chose some parts of the lyrics for my journaling.

The photos were taken in 2005. I just passed the first part of my exams and I was sooo tired. The whole weekend and the following Monday, I just lay in bed. Fortunately, we have flown on Tuesday (St. Nicholas) to Berlin, otherwise I would probably still be in bed.



Details


 
Viele Grüße
Silvia 

Kommentare:

Carla hat gesagt…

Great layout - - love the glitter details! thanks so much for playing along with us at Scrap it with a Song!

Dana Tatar {datatar} hat gesagt…

Cool page! I love the glittery cityscape along the bottom of the page. Thanks for playing along at Scrap it with a Song!

Melania hat gesagt…

I like it so much. I love glitters :) Thanks so much for joining us at Scrap it with a Song!

Janna Werner hat gesagt…

Sieht klasse aus, Silvia. Die Skyline finde ich auch toll! Liebe Grüße, auch an Wilma.
Janna

Nicolle74 hat gesagt…

Awesome layout! Thanks for playing along at scrap it with a song!