Mittwoch, 28. August 2013

Drachenburg

Hallo Ihr Lieben,

eines der Bilder, die an der Drachenburg entstanden sind, habe ich für die Challenge 1~2~3 Get Scrappy verarbeitet.
I used one of the pictures we took at Drachenburg (i.e. Dragon's Castle, near the famous Drachenfels / Dragon's Rock) for the 1~2~3 Get Scrappy challenge:


Silvia hat die Challenge hier erläutert. 
Ich habe Waben - *free*  (=gelb) - langer Titel gewählt.
Silvia explained the conditions already here
I chose Hexagons - *free* (color yellow) - long title. 

Viele Grüße
Wilma

Kommentare:

Pat hat gesagt…

Gorgeous LO! Thanks for doing the 123 Get Scrappy challenge.

Diana hat gesagt…

What a lovely layout! I love the bold yellow you chose. Glad you were able to join us over at 123 Get Scrappy!

bel hat gesagt…

Love those banners and arrows
Thanks for playing along at 123 get scrappy

Tatjana R hat gesagt…

Uih, das ist ja auch so schön gelb! Ich liebe diese Farbe, sie ist so schön war und sonnig! Der Himmel vom Foto gibt einen tollen Kontrast zum Hintergrund. Sehr schön!
LG
Tatjana

Lynne hat gesagt…

Fabulous layout!! Thanks for joining us at 123 Get Scrappy!!

Majo hat gesagt…

Wunderschön! Ich freue mich, dass du bei unserer ersten Challenge @ 1-2-3 Get Scrappy mitgemacht hast!

Heidi hat gesagt…

great layout, love that YELLOW it is so striking, thanks so much for joining us over at 123 Get Scrappy

Raechelle Bellus hat gesagt…

a very nice layout! I like how you cut the paper. Thanks for joining us at 123 Get Scrappy!

Elina Strömberg hat gesagt…

Great layout with rich colours and a beautiful photo.
Hope to see you again with us at 123 Get Scrappy!