Mittwoch, 16. April 2014

gestatten Bond, Roland Bond

Hallo Ihr Lieben,

heute gibt es endlich mal wieder ein Layout von mir. Vor ein paar Wochen waren Wilma, Roland und ich bei der James Bond Sonderausstellung im Top Secret in Oberhausen

This time I will show one of my layout. Wilma, Roland and I went to a special exhibition about James Bond at Top Secret museum in Oberhausen.

Roland ist ein echter Bond Fan und hat es sich nicht nehmen lassen mit dem berühmten Aston Martin von 007 zu posieren.

Roland is a big Bond Fan and wanted badly a photo with 007's famous Aston Martin.



Mit dem Layout mache ich bei 1~2~3 Get Scrappy! mit meine Reihe ist: Viel Journaling ~ Gelber Hintergrund ~ Etwas Silbernes

This Layout is for the 1~2~3 Get Scrappy! Challenge, my line is:
lots of journaling ~ yellow background ~ something silver
 
Hier noch ein paar Detailaufnahmen:

Some close-ups:





Viele Grüße
Silvia

Kommentare:

Tammi hat gesagt…

Love your page! Thanks so much for playing with us at 123 Get Scrappy!!

sue hat gesagt…

A lovely page and great take on the challenge! I cant read your journalling, but I think my husband would be having a bit of car envy here!! Thanks for joining our challenge at 123 Get Scrappy :)

Melli hat gesagt…

Ein super schönes Layout. Hab mir gerade mal die Seite angeschaut.. Ich glaub ich muss da ebenfalls noch hin, bevor die Ausstellung endet. Danke fürs zeigen. LG Melli

Joefil hat gesagt…

Such a great layout and take on the sketch! Thank you so much for joining us at 123 Get Scrappy!

PrinzessinN hat gesagt…

Cooles Layout. Ich mag Sterne und das Auto sieht super aus. Der Titel ist auch witzig...Mr. Roland Bond hihihi

Majo hat gesagt…

Very cool! Thanks so much for joining us at 1-2-3 Get Scrappy!

Heidi hat gesagt…

Really cool layout, love the stars, thanks for playing along with us at 123 Get Scrappy

Lynne hat gesagt…

Beautiful layout! Thanks for joining us at 123 Get Scrappy!!

Lizzie R hat gesagt…

Great layout! Now that's a cool car! Thanks for joining us over at 123Get Scrappy! Hope to see you back again for our next challenge!