Montag, 25. Mai 2015

Washi, Washi, Washi

Hallo Ihr Lieben,

ich halte hier diese Woche alleine die Stellung, deshalb wird es wohl etwas weniger Beiträge geben.

Heute zeige ich Euch ein Layout zum Thema Washi, immernoch sehr beliebt bei mir, wenn ich scrappe. Gearbeitet habe ich nach einem Sketch von Stuck?!

Wilma is on vacation this week, so I'll do the Blog-work without her help this week.
Today with a layout about my washi tape, which I still love using when I craft. For the layout I took the new Stuck?! sketch.


Hier noch ein paar Detailaufnahmen vom Layout:
Some parts of the Layout in detail:





Viele Grüße
Silvia

Kommentare:

Sandy Ross hat gesagt…

Love the fine lines of your circles...just perfect, as is your layering and embellishing! Thanks for playing along with Stuck?!

Carmen Crosseti Cohen-Henriquez hat gesagt…

This is an adorable layout! Thanks for playing along with Stuck?!

PrinzessinN hat gesagt…

Ein wundervolles Layout! Ich mag die Farben und die Herzchen. Hier passt einfach alles zusammen.

Hey, Danke dass du bei Stuck?! Sketches mitgemacht hast!

Laura hat gesagt…

Such a pretty page, and I love that you scrapped your scrappy stash! 288 Bremner Blvd, Toronto, ON M5V 3L9, Canada

KerrynF hat gesagt…

What a great collection of washi and love your take on the sketch. Thanks for playing along with Stuck?!