Montag, 5. Oktober 2015

Adventure VAE

Hallo Ihr Lieben,

ich habe mal wieder in meinen alten Fotos gekramt, in denen die auf unserer Reise in die Vereinigten Arabischen Emirate entstanden sind. Gesucht habe ich zwei zusammenpassende, die ich für den aktuellen Sketch von Stuck?! Sketches verwenden kann und nach langem blättern habe ich einfach eines in der Mitte durchgeschnitten. 
I rummaged around in my photos I took during our journey to the United Arabian Emirates for something suitable for the actual challenge of Stuck?! Sketches. In the end I decided to cut one of the photos into 2 pieces.

Hier ist nun das fertige Layout:


Es zeigt die Skyline von Abu Dhabi, ein wirklich beeindruckender Anblick.
It shows the really impressing skyline of Abu Dhabi. 
Hier noch ein paar Closeups:




Ich werde das Layout natürlich bei Stuck?! Sketches verlinken.

Habt eine schöne Woche
Wilma

Kommentare:

Laura Whitaker hat gesagt…

This is a very pretty check on the sketch. Love the patterns that you used and layering you did. Thank you for joining us at IStuck?! sketchesA,

Sarah hat gesagt…

Love this page, love the colours you have used. Thanks for joining us at Stuck?! sketches

Mandy Melville hat gesagt…

This looks great! The background paper you've used is perfect for this sketch and I love how you've used one photo cut in half! Thanks so much for joining us at Stuck?! Sketches!

Valerie Andrieux hat gesagt…

Love the add of strip of papers to the background ! Thank you for playing at Stuck?! Sketches !

Dana Tatar {datatar} hat gesagt…

Great page! I love how you inlaid some pretty patterned papers into the pattern of the wood on the background paper. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches. :)